15 lis 2012

W poszukiwaniu samej siebie

Hankę Brulińską poznałam na Facebooku, podobnie zresztą jak większość bohaterek naszych kobiecych historii. Opowiedziała mi o swoim, niedawno nakręconym debiucie filmowym zatytułowanym „Biec w stronę Ty”, w którym główna bohaterka, Irma zmaga się z przeszłością i teraźniejszością, na świat patrząc oczami wrażliwej, kobiecej duszy. Poprzez walkę z samą sobą, ze swoimi słabościami  i demonami, uczy się zwyciężać.

Hanka napisała: „okazuje się, że najważniejszy związek człowiek tworzy z samym sobą i moment uświadomienia sobie tego, jest już zwycięstwem”.
Pięknie powiedziane, bo czyż nie jest tak, że my sami dla siebie jesteśmy wrogami i przyjaciółmi jednocześnie? Czy nie byłoby cudownie odnieść zwycięstwo w tej odwiecznej walce?

Udzielił mi się entuzjazm, tej niezwykłej, młodej i utalentowanej aktorki i jednocześnie reżyserki. Zapragnęłam obejrzeć film, bo przecież ja też  zmagam się w życiu z samą sobą, ze swoją historią i bagażem życiowych doświadczeń, szukając jednocześnie oparcia i siły na dalszą wędrówkę.

Już za chwilę, na Kobiecych Pasjach opublikujemy ”Nie chcę zabijać wyobraźni”, wywiad z Hanką Brulińską, niezwykłą kobietą i pasjonatką sztuki filmowej.
Zapraszam na opowieść o filmie dedykowanym wszystkim kobietom.
A przedsmakiem tej podróży po świecie Irmy, niech staną się poniższe zdjęcia z planu filmowego oraz zwiastun "Biec w stronę Ty".

Joanna Święcicka-Łyszczarz z Kobiecych Pasji










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz