13 kwi 2011

Moja sobotnia inspiracja

Sobota większości Polek, to odrabianie zaległości w pracach domowych. Czy tak musi być, czy ten dzień musimy spędzać na sprzątaniu, gotowaniu, praniu itp.? Większość z nas odpowie, a kiedy mamy to robić, w tygodniu pracujemy. Na pewno domownicy nie będą zadowoleni, jeżeli spędzimy ten dzień inaczej i nie podamy obiadu, ani ciasta na deser? Czy to jest w porządku, że mąż na basen, a ja do garów?

A może, chociaż raz w miesiącu szybki obiad, ciasto ze sklepu, a sprzątanie w piątek, trochę mąż i dzieci pomogą, a ja wygospodaruję czas tylko dla siebie.

Mnie się udało, wybrałam się na Konferencję „Twoja Przestrzeń - Twój wybór" organizowaną przez Akademię Kobiet Sukcesu. Dlaczego tam, a nie do kina, teatru, na spacer, czy do kawiarni? Bo te konferencje inspirują, tam przychodzą mi do głowy najlepsze pomysły. Mogłam posłuchać o harmonii, równowadze w przestrzeni i w życiu, zobaczyć i zakupić najnowsze wyroby „Lasu Rąk”, zachwycić się wystąpieniem Hanny Gajos ”Najnowsze trendy w modzie oraz dokonywanie wyborów przy doborze ubrań”.

Z jaką lekkością, dowcipem prelegentka udowodniła nam, na czym polega siła mody. Dowiedziałam się, że dzięki modzie wydajemy się młodsze, nie ujmie ona nam lat, daje nam możliwość komunikowania światu, że jesteśmy otwarte na zmiany. Chodzi o to, żeby świadczyć swoim wyglądem, że dużo wiem, jestem kobietą spełnioną i o dziwo, dzięki takiemu komunikatowi te spełnienia do nas łatwiej przychodzą. Moda ma nas dowartościować, mamy z niej czerpać energię, niekoniecznie trzeba interesować się najnowszymi trendami, ale dochodząc do własnego stylu aktualizować ten wizerunek w ramach aktualnej mody. Wyidealizowaną propozycję projektantów pokazaną na zgrabnych modelkach dopasujmy do swojej sytuacji i swojej figury.

Zaskoczyło mnie jak moda mocno osadzona jest w obecnej ekonomi, że vintage - styl retro wynikła z potrzeby bezpieczeństwa, powrót do lat naszych dziadków i rodziców żyjących w tak trudnych czasach daje nam poczucie, że i my sobie poradzimy z obecnymi trudnościami.

Było też o historii, elegancji i szyku, wszystko tak ciekawe, że zapomniałam o robieniu zdjęć :). Zamieszczam tylko kilka fotek, które zrobiłam idąc do Uzdrowiska Mody, bo tam odbyła się Konferencja.

Warto było wygospodarować trochę czasu tylko dla siebie.

czekamy na rozpoczęcie Konferencji

Fort Mokotów i Uzdrowisko 


Uzrowisko wejście



Wika Kowalczyk z Kobiecych Pasji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz