24 lis 2011

Rozdajemy Mikołajkowe Prezenty

Chcemy, żebyście się cieszyli razem z nami …,sprawiły to dwie okazje.

Pierwsza to: właśnie minął rok od powstania naszego portalu, tak, tak dokładnie 14 listopada 2010 r. Kobiece Pasje pojawiły się po raz pierwszy w sieci;
Druga z kolei to: nadchodzące najpiękniejsze Święta roku; a więc czas pomóc trochę Mikołajowi …
I z tego powodu świętujemy, rozdając wspaniałe prezenty książkowe. Mamy 5 egzemplarzy dwóch interesujących książek.  aby otrzymać nagrodę wystarczy dopisać się w komentarzach na naszym portalu – że chcesz otrzymać prezent, oraz nale ży umieścić nasz baner plus link do Kobiecych Pasji  ( http://www.kobiecepasje.pl/?p=1853) informujący o candy na swoim blogu, czy stronie. Jeśli nie masz strony, czy blogu, wystarczy że pozostawisz komentarz potwierdzający chęć wylosowania prezentu.

A nasze prezenty to wyjątkowe książki, które polecamy osobiście i których recenzje opublikowałyśmy na naszym portalu:  „Dziewczyny wojenne” autorstwa Łukasza Modelskiego i „Strzeż się psa”-  Izabeli Szolc.
 Termin candy 15 grudnia.  Życzymy powodzenia.



12 komentarzy:

  1. Chętnie się przyłączam do zabawy :)
    uwielbiam czytać książki, a te wyjątkowo mnie intrygują :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A co mi tam:) Spróbować warto:) A dobrych książek nigdy za wiele ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    Bardzo lubię czytać i to nie tylko blogi. Może troszkę szczęścia przed świętami mnie spotka.
    Anes
    (zkordegardy@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak coś do czytania, to ja rzecz jasna bardzo chcę!Może mi się uda?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również się zapisuję:)Baner już zamieszczony:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. zapisuję się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli jeszcze można to i ja się zgłaszam, po "Dziewczyny wojenne" bo "Strzeż się psa" czytałam ;) pozdrawiam i gratuluję roczku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :) z przyjemnością spróbuję szczęścia w losowaniu ,,Dziewczyny wojenne,,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Och - uwielbiam książki - och może mi się poszczęści - chuchnę w dłonie - na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może to ja będę szczęściarą i dostanę pod choinkę książki;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ było by pieknie otrzymać taka literaturę naa świąteczny urlop.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też zgłaszam chęć udziału malkul5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń