18 gru 2012

Fotorelacja z wystawy bombek

Na Portalu Kobiece Pasje zamieściłam "Rękodzielniczy świat bombek", czyli relacje z wernisażu zorganizowanego przez Annę Chydzik-Pawlik. Opisałam wystawę i czterech autorów bożonarodzeniowych ozdób, którzy opowiedzieli o swoich twórczych zmaganiach i rękodzielniczych pasjach.
Zapraszam na fotorelacje z imprezy. Mam nadzieje, że opublikowane zdjęcia, choć częściowo przybliżą artystyczną atmosferę, która panuje w pracowni Manufabricum.
Miłego oglądania.

Joanna Święcicka-Łyszczarz z Kobiecych Pasji



Anna Chudzik-Pawlik, organizatorka wystawy i inicjatorka przedsięwzięć artystycznych prowadzonych w pracowni Manufabricum

Pomysłowość twórców zaskakiwała wszystkich zwiedzających


Rękodzielnicy wykorzystali ponad 13 technik zdobniczych

Anna Chudzik-Pawlik zachwalała odwagę twórczą i kreatywność dziecięcych artystów

Najmłodsi autorzy bożonarodzeniowych ozdób, również uczestniczyli w wernisażu

Podczas wystawy można nie tylko oglądać, ale również kupić niektóre prace

Ogromną zaletą tego wernisażu była możliwość spotkania i porozmawiania z autorami bombkowych projektów. Na zdjęciu Sylwia Brzezińska, wykorzystała do zdobienia cekiny, Katarzyna Grzeszczak, wykonała formę przestrzenną, Marta Sitarska, "ubrała" bombkę w koronkę frywolitkową, Agnieszka Czaplicka, zastosowała w zdobieniu technikę decoupage i przygotowała stroik zrobiony ze smakowitych pianek.

6 komentarzy:

  1. :)
    Byłam już na portalu Kobiece Pasje (i tam też musiałam sprostować, chociaż co innego): jestem autorką tej ozdobionej koronką frywolitkową bombki, ale nazywam się Marta Sitarska.
    Pozdrawiam przedświątecznie,
    MS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marto, literówkę w nazwisku już poprawiłam i wysłałam korektę do Wiki, która zajmuje się publikacjami na portalu. Przepraszam za pomyłkę w nazwisku, widocznie pośpiech przedświąteczny wywołał to całe zamieszanie.
      Pozdrawiam w imieniu Redakcji Kobiecych Pasji i życzę Szczęśliwych Świąt pełnych artystycznych inspiracji:):)

      Joanna Święcicka-Łyszczarz

      Usuń
    2. Nie ma za co dziękować, to ja powinnam podziękować, za rozmowę i poznanie rąbka frywolitkowej tajemnicy. Pozdrawiam serdecznie:)
      Joanna Święcicka-Łyszczarz

      Usuń
  2. widac widac:))) kawałek mojej 'arbuzowej' ;p
    przy samym wejsciu ...
    czuje sie zaszczycona ;D
    pozdrawiam wszystkich z pasją ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga Marto, też pozdrawiam ciepło w imieniu redakcji Kobiecych Pasji. Ciesze się, że odnalazłaś swoją bombkę na zdjęciu. Czy to ta z różą betlejemską?

      Joanna Święcicka-Łyszczarz

      Usuń